Szkolenie otwarte
Tworzenie kultury feedbacku.
Trening menedżerski – dla osób, które chcą trwale podnieść skuteczność pracy swojego zespołu poprzez wprowadzenie w swoim otoczeniu kultury otwartego udzielania i przyjmowania informacji zwrotnych.
Dlaczego to szkolenie wybrało już ponad 1.000 menedżerów w ostatnich 3 latach?
Dlatego, że pokazuje, jak w realnych sytuacjach tworzyć warunki w których ludzie chcą mówić i słuchać siebie nawzajem, ucząc się i przejmując odpowiedzialność za zmiany w swoim otoczeniu.
Jeśli kultura feedbacku zostanie wdrożona w zespole to staje się ona najskuteczniejszym i jednocześnie najtańszym sposobem podnoszenia efektywności pracowników i rozwoju ich kompetencji. Koncepcję 4 strategii feedbackowych wykorzystuje w Polsce już około 1000 kierowników, m.in. z takich branży jak automotive, opakowania, przemysł ciężki, optyka, wysokie technologie, logistyka.
Jakie zagrożenia eliminuje szkolenie?
- Brak zrozumienia i zaangażowania ze strony rozmówcy w rozwiązywanie problemów.
- Stres wynikający z odmiennego zrozumienia sytuacji i nadmiernej pracy.
- Wielokrotne poświęcanie czasu na zwracanie uwagi na temat tego samego zagadnienia.
- Poświęcanie czasu i zasobów na realizację zadań w wyniku nieoptymalnych decyzji.
- Przedłużające się spotkania.
- Dyskusje po których rozmówca nie przejmuje odpowiedzialności za wykonanie swojego zadania.
Cel szkolenia:
Przećwiczenie z uczestnikami realnych scenariuszy rozmów, które pomagają wprowadzić w codziennych relacjach i w pracy zespołowej kulturę wzajemnego feedbacku i ciągłego doskonalenia się.
Program szkolenia:
Program nastawiony jest na intensywny trening. Wiedza z poszczególnych części zawsze uzupełnia kolejne moduły – dzięki czemu uczestnik stopniowo zdobywa co raz większą biegłość komunikacyjną
Moduł 1 - Feedback w kontekście kompetencji.
- Warunki i zasady skutecznego feedbacku – praktyczne przykłady z miejsca pracy.
- Feedback ukierunkowujący, perswazyjny, podsumowujący, informujący.
- Feedback do pracownika uczącego się vs. pracownika zaawansowanego.
- Badanie i uwzglednianie potrzeb stron podczas rozmowy dotyczącej feedbacku.
Moduł 2 - Przygotowanie do feedbacku.
- Cel, priorytety i plan prowadzenia rozmowy. Zarządzanie poprzez cele w feedbacku.
- Anatomia wypowiedzi – warstwa merytoryczna, organizacyjna i komunikacyjna.
- Feedback osadzony w kontekście posiadanych kompetencji.
- Przewidywanie zastrzeżeń i analiza sytuacji problemowej.
Moduł 3 - Prowadzenie rozmowy.
- Trening udzielania informacji zwrotnej indywidualnej i grupowej.
- Feedback 1-minutowy.
- Usuwanie i wyjaśnianie barier komunikacyjnych podczas feedbacku.
- Rozmowa z pracownikiem o sposobie przyjmowania feedbacku.
- Zasady budowania zaufania w oparciu o feedback.
Co da Ci to szkolenie?

Dużą swobodę w udzielaniu informacji zwrotnych pracownikom i przełożonym.

Poczucie bezpieczeństwa poprzez kontrolę emocji w rozmowie.

Uniknięcie „dnia świstaka” czyli ciągłego wracania do tego samego tematu.

Pojawienie się u pracowników naturalnej motywacji do zmiany swojego postępowania.

Większą odpowiedzialność rozmówców za przyjmowanie informacji zwrotnych.

Kwintesencją szkolenia jest nie samo szkolenie, tylko to, co zrobicie z wiedzą. Dla nas to kluczowy element pracy z uczestnikami szkolenia– ponieważ wtedy widzą oni efekty.
Wiemy z doświadczenia, że 1h spędza się na pracy z lektorem języka obcego, a 3h na pracy własnej – i wtedy są efekty i postępy.
Jeżeli zdecydujesz się przyjść na szkolenie albo na wysłania swojego pracownika/pracowników, to gwarantujemy, że kazdy kto będzie miał ochotę otrzyma zadania do przećwiczenia, a po ich realizacji otrzyma od trenera feedback.
WAŻNE
Każdego menedżera, lub indywidualnego uczestnika szkolenia zapraszamy, jeśli czuje taką potrzebę, do bezpośredniej rozmowy z trenerem, aby mógł mu przekazać swoje indywidualne oczekiwania i potrzeby.
Z doświadczenia wiemy, że takie podejście pozwala menedżerowi, który wysyła swoich pracowników, świadomie korzystać ze zdobytej na szkoleniu wiedzy. Pozwala mu także na uzyskanie dodatkowych informacji od trenera po szkoleniu – o tym w jaki sposób można wpływać na dalszy rozwój pracownika i samego menedżera.
————————————–
Każdemu zdarzyło się powiedzieć drugiej osobie coś, po czym musiał sprzątać przez kilka dni, tygodni lub miesięcy. To tym bardziej częsty przypadek, gdy chcemy kogoś poprosić o zmianę jego zachowania.
Im szybciej wprowadzisz warunki, w ramach których pracownicy zamiast koncentrować się na sprzątaniu bo wpadkach komunikacyjnych, koncentrują się na zadaniach – tym szybciej zaczną osiągać lepsze efekty. To tak, jakby odblokować hamulec w samochodzie.
Prowadzący szkolenie
Julian Dąbrowski
Trener i autor materiałów szkoleniowych, ma za sobą 3000 zrealizowanych godzin szkoleniowych oraz 300 godzin coachingowych i specjalizuje się w poprawieniu skuteczności kadr menedżerskich.
Uczestnicy cenią Juliana za skuteczność form, które wykorzystuje, oraz za nazywanie problemów po imieniu – z poczuciem humoru.

Tworzenie kultury feedbacku.
Chcesz podnieść skuteczność pracy swojego zespołu z kulturą feedbacku?
Zapisz się do newslettera, żeby otrzymać zaproszenie na kolejny termin szkolenia. Otrzymasz także unikatowe studium przypadku 7 sytuacji, z którymi nie radzą sobie menedżerowie wraz z rozwiązaniami.