Wulgaryzmy w miejscu pracy

6 marca 2019

Jak można opisać menedżera, który w swojej pracy używa w procesie codziennej komunikacji nadmierną ilość wulgarnych słów?

Zapytaliśmy o to ponad 3000 osób w różnych firmach, branżach na stanowiskach.

  1. Prostak
  2. Pokazuje swoją bezsilność
  3. Jest to sposób na zwalanie odpowiedzialności na innych
  4. W ten sposób chce poniżać innych ludzi
  5. Wydaje mu się, że taki język dyscyplinuje
  6. Mierzy innych swoją miarką
  7. Chce w ten sposób zastraszyć
  8. Uważa, że w niektórych branżach to normalne
  9. Poniżanie ludzi sprawia mu przyjemność
  10. Lubi na siebie zwracać uwagę
  11. W ten sposób czuje się dowartościowany
  12. Chce pokazać, że rządzi twardą ręką
  13. Uważa, że w ten sposób pokazuje jaką posiada władzę
  14. Nie ma nic innego do zaproponowania jak obrażanie innych
  15. Chce poprzez wykorzystywanie swojej pozycji zawodowej, rozładować swoje problemy
  16. Ma niskie poczucie własnej wartości
  17. Pokazuje z jakiego domu pochodzi
  18. Traktuje ludzi kastowo – do jednych dziękuję, do drugich mam cię w d…
  19. Chce, żeby ludzie bali się jego
  20. Jest chamem z domieszką autokraty
  21. Sądzi, że w ten sposób wkupi się w nieformalną kulturę organizacyjną
  22. Myśli, że w ten sposób zdobędzie posłuch i respekt
  23. Nie potrafi kontrolować swoich negatywnych emocji
7 sytuacji z którymi menedżerowie sobie nie radzą

Potrafisz rozwiązać te 7 specjalnie wybranych sytuacji, z którymi nie radzi sobie większość menedżerów?

Pobierz darmowy PDF i sprawdź się.

Zobacz również

Komunikaty budujące poczucie własnej wartości

Poczucie własnej wartości jest kształtowane zarówno przez samego pracownika, jak też przez zewnętrzne potwierdzenie wizerunku w komunikatach otrzymywanych od innych osób. Oto przykłady komunikatów mogących służyć do budowania poczucia własnej wartości u...

czytaj dalej

Pin It on Pinterest