“Wdrożenie Standardu Kompetencji Menedżerskich istotnie wpłynęło na wzrost EBITDA i zmianę kultury organizacyjnej.”

Piotr Dębicki, właściciel Formika Sp. z o.o.

Standard Kompetencji Menedżerskich jako stały element przewagi konkurencyjnej?

Można sprawić, że człowiek będzie bardziej efektywny dając mu lepszą maszynę, oprogramowanie. Ale jak zbudować na tym przewagę konkurencyjną, kiedy konkurencja zrobi dokładnie to samo w przyszłym tygodniu?

Kupisz szybszy komputer? Nie ma szybszego. Kupisz szybszą wiertarkę? Nie ma szybszej. To jak możesz być bardziej konkurencyjny, żyjąc ze świadomością, że każdy, może mieć dostęp do tych samych rozwiązań? Odpowiedzią na to jest zbudowanie przewagi konkurencyjnej, niemożliwej do przejęcia przez konkurencję: kultury opartej na Standardzie Kompetencji Menedżerskich.

Standard wdrożyło ponad 200 organizacji, m.in. 

AutoneumTDJ SPX Seco Warwick Ramirent Phillips PGO Pfeifer & Langen Newag KK Wind Solution Karl Knauer Huber+Suhner GKN CTK Logistics Cargotec  

Przeszkolonych menedżerów

Przygotowanych TOP menedżerów

Firm zleciło nam kształcenie menedżerów

Zrealizowanych projektów strategicznych

Na czym polega fenomen Standardu Kompetencji Menedżerskich w ocenie klientów?

  1. Kadra zarządzająca dostaje do ręki rozwiązania, które można przyrównać do takich urządzeń jak: USG, tomograf, rezonans magnetyczny. Ma możliwość zajrzenia w głąb organizacji, każdorazowo nie ingerując w sposób inwazyjny w jej strukturę. Informacje zebrane w ten sposób pozwalają na podejmowanie lepszych decyzji.
  2. Pracownicy czując się właścicielami zadań i procesów, są pierwszymi, którzy sami z siebie reagują na sytuacje, mające wpływ na ich środowisko pracy.
  3. Wdrożenie Standardu tworzy w organizacji kulturę, w ramach której, poprzez okazywanie zaufania, obowiązek staranności przeradza się w poczucie odpowiedzialności.

Na czym polega Standard Kompetencji Menedżerskich?

Jest to program rozwojowy skierowany do kadry kierowniczej, który umożliwia wprowadzenie naturalnych, ale jednocześnie porządkujących zasad współpracy pomiędzy kadrą kierowniczą, a pracownikami na wszystkich szczeblach przedsiębiorstwa.

Dzięki temu powstaje spójny i naturalny system zarządzania, umożliwiający kadrze kierowniczej zjednoczenie wszystkich pracowników w ramach realizacji celów biznesowych.

Argumenty dla których nasi klienci zdecydowali się wdrożyć Standard Kompetencji Menedżerskich

  • W wymiarze ekonomicznym, są  to realne  oszczędności.
  • W wymiarze organizacyjnym, to przejrzystość odpowiedzialności i kontrola nad procesami.
  • W wymiarze merytorycznym, to ciągłość uczenia się, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
  • W wymiarze komunikacyjnym to zagwarantowanie sobie warunków współpracy i podejmowania decyzji.

Szczegółowy opis wdrożenia, wraz z programem do pobrania –>

Przez 5 lat wspólnie z Krzysztofem i jego zespołem zrealizowaliśmy 4 projekty rozwojowe dla kadry kierowniczej na wszystkich szczeblach zarządzania. Nikt z uczestników nie pozostał obojętny. Spotkamy się ponownie!

Renata Węgrzanowska

Dyrektor Personalna, GKN Driveline Sp. z o.o.

Dzięki szkoleniom MPS spółka SPX Flow Technology zyskała szereg wymiernych korzyści… Dzisiaj dyrektorzy, kierownicy i pracownicy tworzą niepisaną kulturę organizacyjną w oparciu o najwyższe standardy proponowane przez firmę MPS… Szkolenia MPS zmienią wasze życie.

Jacek Goska

Dyrektor Generalny, SPX Flow Technology Poland Sp. z o.o.

Model zarządzania sytuacyjnego i sposób jego wdrożenia przez MPS to najlepsza koncepcja rozwoju zarządzania i przywództwa z jaką się spotkałem w mojej 20 letniej karierze zarządzania zakładami produkcyjnymi.

Adam Ryniak

Wiceprezes, Kalmar Mobile Equipment Operations

Zapraszamy do kontaktu

7 + 5 =

Pin It on Pinterest