Szkolenia ze Sprzedaży i Negocjacji.

Sprzedawcy i negocjatorzy, którzy dają firmie więcej pieniędzy bez jałowej walki ceną.

Szkolenia ze sprzedaży i negocjacji
Większa sprzedaż w Twojej firmie.

Szkolenia ze
Sprzedaży i Negocjacji

Zwiększamy skuteczność handlowców i negocjatorów w pracy z Twoimi klientami. Robimy to przekazując unikalne połączenie sprawdzonego know-how z zarządzania i sprzedaży.

Koncentrujemy się na kompetencjach uczestników do prowadzenia skutecznej komunikacji sprzedażowej oraz na gotowych do wdrożenia procesach sprzedażowych dla całej firmy.

Pozwala to uzyskać trwałe i powtarzalne zachowania generujące konkretne efekty biznesowe i czyni inwestycję wyjątkowo szybko zwrotną.

Moduły szkoleniowe.

Realny rozwój kompetencji w obszarze sprzedaży.

Trenujemy prowadzenie rozmów z Klientami w różnych wariantach. Precyzyjnie wskazujemy obszary, w jakich należy podnieść kompetencje handlowców i negocjatorów.

Pracę nad tymi obszarami podzieliliśmy na 7 modułów szkoleniowych.

Akademia Menedżera Sprzedaży

1. Akademia Menedżera Sprzedaży.

Kompleksowy program dla menedżerów, który ukończyło już 3500 osób kierujących zespołami sprzedaży.

Obejmuje szkolenia: Jednominutowy sprzedawca, Sprzedaż sytuacyjną, 101% Serwisu Klienta, Trening trenerów wewnętrznych z zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta oraz Negocjacje z Klientem i Kontrahentem.

Profesjonalna obsługa Klienta

2. Profesjonalna obsługa Klienta.

Aż 86% przyczyn, z powodu których Klient przerywa współpracę to błędy kontaktu z Klientem. Od obojętności po brak odpowiednich informacji.

Dlatego tak ważne jest rozwijanie kompetencji, które wpływają na zachowanie i nastawienie pracowników mających kontakt z Klientem.

101% Serwisu Klienta

3. 101% Serwisu Klienta.

W świecie tysięcy podobnych produktów i usług, jakość serwisu jest jednym z ważniejszych czynników decydujących o sukcesie.

Wystarczy zadbać o swoich Klientów jedynie o 1% bardziej niż tego oczekują, by zapewnić sobie przewagę. A także najlepszą możliwą reklamę – opinie zadowolonych Klientów.

Techniki sprzedaży

4. Techniki sprzedaży.

To między innymi dobór właściwego produktu oraz wywoływanie zaangażowania, którego celem jest sprzedaż, daje najlepsze efekty w sprzedaży.

Nie uczymy szybkich sposobów na jednorazowe sprzedaże. Uczymy tego, jak budować stałe i stabilne relacje z Klientem, które generują wartościową sprzedaż dla właściwych Klientów.

Jednominutowy Sprzedawca

5. Jednominutowy Sprzedawca.

Błędem jest myślenie, że jeden styl sprzedaży pasuje do każdego Klienta. Klienci różnią się potrzebami, wiedzą o Twoim produkcie, wcześniejszymi doświadczeniami, obiekcjami czy motywacją do zakupu.

Szkolenie rozwija kluczowe umiejętności dopasowania komunikacji sprzedażowej do poszczególnych Klientów.

Podstawowe negocjacje

6. Podstawowe negocjacje.

Skuteczne negocjacje to coś dużo więcej, niż reguły i triki. To inteligentne połączenie kompetencji z wielu dyscyplin, których podstawą jest właściwa diagnoza potrzeb i oczekiwań obu stron negocjacji.

Przeszkoliliśmy już 1200 negocjatorów.

Zaawansowane negocjacje

7. Zaawansowane negocjacje.

Trening przeznaczony dla świadomych biznesowo i mocno zmotywowanych menedżerów, którzy posiadają wiedzę o technikach i zasadach negocjacji na poziomie ponadpodstawowym.

Daje uczestnikom dodatkowe narzędzia do prowadzenia negocjacji i pozwalają lepiej poznać swoje obszary rozwoju w sferze kompetencji negocjacyjnych.

Dla kogo są szkolenia ze Sprzedaży i Negocjacji?

Większa i przewidywalna sprzedaż dająca trwałe efekty biznesowe.

Przeszkoliliśmy już 2800 handlowców i negocjatorów.

Pracowaliśmy zarówno z handlowcami odpowiedzialnymi za sprzedaż w placówkach, przedstawicielami handlowymi jak również negocjatorami odpowiedzialnymi za projekty o wartości 500 milionów złotych.

Nasze szkolenia najlepiej sprawdzą się w firmach, które chcą w sposób przewidywalny zwiększyć swoją sprzedaż i osiągnąć trwałe efekty biznesowe.

Każde wdrożenie zaczynamy od diagnozy kompetencji i problemów, jakie należy rozwiązać, a program wdrożenia dopasowujemy do branży firmy i potrzeb jej pracowników.

Większa i przewidywalna sprzedaż dająca trwałe efekty biznesowe

Ustalamy wspólnie obszary wprowadzenia zmian i badamy potrzeby rozwojowe pracowników.

Formułujemy cele do osiągniecia.

Opracowujemy zestawy ćwiczeniowe w oparciu o realne sytuacje handlowe z Twojej firmie.

Realizujemy cykl szkoleń.

Opracowujemy z uczestnikami procedury działania dla Twojej firmy.

Weryfikujemy osiągnięcie celów.

Weryfikujemy kompetencje i certyfikujemy uczestników.

Realne efekty szkoleń.

Co zyskuje Twoja firma na szkoleniach ze Sprzedaży i Negocjacji?

Poza korzyściami w obszarze kompetencji, wartością dodaną dla firmy są wypracowane w trakcie warsztatów materiały.

Gotowe do działania i dopasowane do potrzeb firmy strategie budowania relacji, algorytmy postępowania czy katalog przewag konkurencyjnych.

Z zestawem “kompetencje + materiały” Twoi handlowcy i negocjatorzy mają wszystko, by zacząć działać.

Gotowe strategie i procedury sprzedażowe.

Trwałe efekty oparte na kompetencjach.

Szybsze wdrażanie nowych handlowców.

Większa wiarygodność i lepsze relacje z Klientami.

Większa sprzedaż BEZ obniżania ceny.

Produkt i oferta lepiej dopasowane do Klienta.
Realne efekty szkoleń.

Co zyskuje Twoja firma na szkoleniach ze Sprzedaży i Negocjacji?

Poza korzyściami w obszarze kompetencji, wartością dodaną dla firmy są wypracowane w trakcie warsztatów materiały.

Gotowe do działania i dopasowane do potrzeb firmy strategie budowania relacji, algorytmy postępowania czy katalog przewag konkurencyjnych.

Z zestawem “kompetencje + materiały” Twoi handlowcy i negocjatorzy mają wszystko, by zacząć działać.

Przeszkolonych menedżerów

Firm z doradztwem strategicznym

Przeszkolonych handlowców i negocjatorów

Minut zajmuje nam pokazanie wartości szkolenia

Dlaczego my?

Podchodzimy do sprzedaży strategicznie.

Szkolenia opierają się na autorskich licencjonowanych materiałach które powstały na bazie najlepszego biznesowego know-how sprawdzonego przez liderów na całym świecie.

Trudno przecenić tą współpracę, myślę że w dużym stopniu zawdzięczam Krzysztofowi mój osobisty rozwój jako lidera. Z czystym sumieniem polecam ten sposób rozwoju umiejętności - to po prostu działa.

Arkadiusz Bujeczek

Dyrektor Operacyjny, CP Glass S.A.

Przez 5 lat wspólnie z Krzysztofem i jego zespołem zrealizowaliśmy 4 projekty rozwojowe dla kadry kierowniczej na wszystkich szczeblach zarządzania. Nikt z uczestników nie pozostał obojętny. Spotkamy się ponownie!

Renata Węgrzanowska

Dyrektor Personalna, GKN Driveline Sp. z o.o.

„Zaufanie oraz staranność” stały się głównym tematem rozmów z moimi pracownikami. Posiadając wiedzę o sztuce budowania zaufania, dużo łatwiej i swobodniej rozmawiało mi się z nimi i pozwoliło nam to osiągnąć jeszcze wyższy poziom współpracy niż mieliśmy dotychczas.

Artur Jądrzyk

Kierownik utrzymania ruchu, Karl Knauer

Sprawdź, jak działają Szkolenia ze Sprzedaży Negocjacji

Zaproponujemy Ci jedną z kilku form bezpośredniego przekonania się, jak szkolenia mogą pomóc Twojej organizacji.

BLOG Międzynarodowej Platformy Szkoleniowej

Poznaj bliżej kompetencje menedżerskie.

Dowiedz się więcej o kompetencjach menedżerów i poznaj studia przypadku firm, które wdrożyły je w swojej organizacji.

Pin It on Pinterest