Szkolenia ze Sprzedaży i Negocjacji.

Sprzedawcy i negocjatorzy, którzy dają firmie więcej pieniędzy bez jałowej walki ceną.

Większa sprzedaż w Twojej firmie.

Szkolenia ze
Sprzedaży i Negocjacji

Zwiększamy skuteczność handlowców i negocjatorów w pracy z Twoimi klientami. Robimy to przekazując unikalne połączenie sprawdzonego know-how z zarządzania i sprzedaży.

Koncentrujemy się na kompetencjach uczestników do prowadzenia skutecznej komunikacji sprzedażowej oraz na gotowych do wdrożenia procesach sprzedażowych dla całej firmy.

Pozwala to uzyskać trwałe i powtarzalne zachowania generujące konkretne efekty biznesowe i czyni inwestycję wyjątkowo szybko zwrotną.

Moduły szkoleniowe.

Realny rozwój kompetencji w obszarze sprzedaży.

Trenujemy prowadzenie rozmów z Klientami w różnych wariantach. Precyzyjnie wskazujemy obszary, w jakich należy podnieść kompetencje handlowców i negocjatorów.

Pracę nad tymi obszarami podzieliliśmy na 7 modułów szkoleniowych.

1. Akademia Menedżera Sprzedaży.

Kompleksowy program dla menedżerów, który ukończyło już 3500 osób kierujących zespołami sprzedaży.

Obejmuje szkolenia: Jednominutowy sprzedawca, Sprzedaż sytuacyjną, 101% Serwisu Klienta, Trening trenerów wewnętrznych z zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta oraz Negocjacje z Klientem i Kontrahentem.

2. Profesjonalna obsługa Klienta.

Aż 86% przyczyn, z powodu których Klient przerywa współpracę to błędy kontaktu z Klientem. Od obojętności po brak odpowiednich informacji.

Dlatego tak ważne jest rozwijanie kompetencji, które wpływają na zachowanie i nastawienie pracowników mających kontakt z Klientem.

3. 101% Serwisu Klienta.

W świecie tysięcy podobnych produktów i usług, jakość serwisu jest jednym z ważniejszych czynników decydujących o sukcesie.

Wystarczy zadbać o swoich Klientów jedynie o 1% bardziej niż tego oczekują, by zapewnić sobie przewagę. A także najlepszą możliwą reklamę – opinie zadowolonych Klientów.

4. Techniki sprzedaży.

To między innymi dobór właściwego produktu oraz wywoływanie zaangażowania, którego celem jest sprzedaż, daje najlepsze efekty w sprzedaży.

Nie uczymy szybkich sposobów na jednorazowe sprzedaże. Uczymy tego, jak budować stałe i stabilne relacje z Klientem, które generują wartościową sprzedaż dla właściwych Klientów.

5. Jednominutowy Sprzedawca.

Błędem jest myślenie, że jeden styl sprzedaży pasuje do każdego Klienta. Klienci różnią się potrzebami, wiedzą o Twoim produkcie, wcześniejszymi doświadczeniami, obiekcjami czy motywacją do zakupu.

Szkolenie rozwija kluczowe umiejętności dopasowania komunikacji sprzedażowej do poszczególnych Klientów.

6. Podstawowe negocjacje.

Skuteczne negocjacje to coś dużo więcej, niż reguły i triki. To inteligentne połączenie kompetencji z wielu dyscyplin, których podstawą jest właściwa diagnoza potrzeb i oczekiwań obu stron negocjacji.

Przeszkoliliśmy już 1200 negocjatorów.

7. Zaawansowane negocjacje.

Trening przeznaczony dla świadomych biznesowo i mocno zmotywowanych menedżerów, którzy posiadają wiedzę o technikach i zasadach negocjacji na poziomie ponadpodstawowym.

Daje uczestnikom dodatkowe narzędzia do prowadzenia negocjacji i pozwalają lepiej poznać swoje obszary rozwoju w sferze kompetencji negocjacyjnych.

Dla kogo są szkolenia ze Sprzedaży i Negocjacji?

Większa i przewidywalna sprzedaż dająca trwałe efekty biznesowe.

Przeszkoliliśmy już 2800 handlowców i negocjatorów.

Pracowaliśmy zarówno z handlowcami odpowiedzialnymi za sprzedaż w placówkach, przedstawicielami handlowymi jak również negocjatorami odpowiedzialnymi za projekty o wartości 500 milionów złotych.

Nasze szkolenia najlepiej sprawdzą się w firmach, które chcą w sposób przewidywalny zwiększyć swoją sprzedaż i osiągnąć trwałe efekty biznesowe.

Każde wdrożenie zaczynamy od diagnozy kompetencji i problemów, jakie należy rozwiązać, a program wdrożenia dopasowujemy do branży firmy i potrzeb jej pracowników.

Ustalamy wspólnie obszary wprowadzenia zmian i badamy potrzeby rozwojowe pracowników.

Formułujemy cele do osiągniecia.

Opracowujemy zestawy ćwiczeniowe w oparciu o realne sytuacje handlowe z Twojej firmie.

Realizujemy cykl szkoleń.

Opracowujemy z uczestnikami procedury działania dla Twojej firmy.

Weryfikujemy osiągnięcie celów.

Weryfikujemy kompetencje i certyfikujemy uczestników.

Realne efekty szkoleń.

Co zyskuje Twoja firma na szkoleniach ze Sprzedaży i Negocjacji?

Poza korzyściami w obszarze kompetencji, wartością dodaną dla firmy są wypracowane w trakcie warsztatów materiały.

Gotowe do działania i dopasowane do potrzeb firmy strategie budowania relacji, algorytmy postępowania czy katalog przewag konkurencyjnych.

Z zestawem “kompetencje + materiały” Twoi handlowcy i negocjatorzy mają wszystko, by zacząć działać.

Gotowe strategie i procedury sprzedażowe.

Trwałe efekty oparte na kompetencjach.

Szybsze wdrażanie nowych handlowców.

Większa wiarygodność i lepsze relacje z Klientami.

Większa sprzedaż BEZ obniżania ceny.

Produkt i oferta lepiej dopasowane do Klienta.
Realne efekty szkoleń.

Co zyskuje Twoja firma na szkoleniach ze Sprzedaży i Negocjacji?

Poza korzyściami w obszarze kompetencji, wartością dodaną dla firmy są wypracowane w trakcie warsztatów materiały.

Gotowe do działania i dopasowane do potrzeb firmy strategie budowania relacji, algorytmy postępowania czy katalog przewag konkurencyjnych.

Z zestawem “kompetencje + materiały” Twoi handlowcy i negocjatorzy mają wszystko, by zacząć działać.

Przeszkolonych menedżerów

Firm z doradztwem strategicznym

Przeszkolonych handlowców i negocjatorów

Minut zajmuje nam pokazanie wartości szkolenia

Dlaczego my?

Podchodzimy do sprzedaży strategicznie.

Szkolenia opierają się na autorskich licencjonowanych materiałach które powstały na bazie najlepszego biznesowego know-how sprawdzonego przez liderów na całym świecie.

Trudno przecenić tą współpracę, myślę że w dużym stopniu zawdzięczam Krzysztofowi mój osobisty rozwój jako lidera. Z czystym sumieniem polecam ten sposób rozwoju umiejętności - to po prostu działa.

Arkadiusz Bujeczek

Dyrektor Operacyjny, CP Glass S.A.

Przez 5 lat wspólnie z Krzysztofem i jego zespołem zrealizowaliśmy 4 projekty rozwojowe dla kadry kierowniczej na wszystkich szczeblach zarządzania. Nikt z uczestników nie pozostał obojętny. Spotkamy się ponownie!

Renata Węgrzanowska

Dyrektor Personalna, GKN Driveline Sp. z o.o.

„Zaufanie oraz staranność” stały się głównym tematem rozmów z moimi pracownikami. Posiadając wiedzę o sztuce budowania zaufania, dużo łatwiej i swobodniej rozmawiało mi się z nimi i pozwoliło nam to osiągnąć jeszcze wyższy poziom współpracy niż mieliśmy dotychczas.

Artur Jądrzyk

Kierownik utrzymania ruchu, Karl Knauer

Sprawdź, jak działają Szkolenia ze Sprzedaży Negocjacji

Zaproponujemy Ci jedną z kilku form bezpośredniego przekonania się, jak szkolenia mogą pomóc Twojej organizacji.

BLOG Międzynarodowej Platformy Szkoleniowej

Poznaj bliżej kompetencje menedżerskie.

Dowiedz się więcej o kompetencjach menedżerów i poznaj studia przypadku firm, które wdrożyły je w swojej organizacji.

Co zabija każdą zmianę?

Firma FGK (nazwa fikcyjna), jeden z moich klientów, decyduje się na zakup swojego mniejszego konkurenta. Nie jest to wrogie przejęcie. Firma FGK złożyła propozycję i została ona przyjęta przez właściciela, który już od 5 lat przymierzał się do sprzedania biznesu. Formalności zostały dopełnione, zmiana wchodzi w życie za 3 miesiące.

czytaj dalej

Wypychanie ludzi z organizacji

Podobno człowiek, który pragnie zmiany, czuje się jak niemowlę, którego pielucha jest pełna. Moim ulubionym hasłem jest “Zmiany są nieuniknione, rozwój dobrowolny”. Częstym błędem poznawczym w procesie decyzyjnym menedżera jest założenie, że problemem w zmianie jest człowiek.

czytaj dalej

Pin It on Pinterest