#SWIADOMYMENEDZER
Biblioteka zrealizowanych projektów
Przeszkolonych menedżerów
Projektów o charakterze strategicznym
Przeszkolonych trenerów wewnętrznych
Firm zleciło nam kształcenie menedżerów
Restauracja menedżerska
Zawodowo przygotowujemy “pełnowartościowe posiłki” biznesowe dla naszych Klientów. Przeczytaj o tym, co dla nich stworzyliśmy, aby zaspokoić ich apetety na rozwój.
Opracowujemy dla naszych gości dietę kompetencyjną, pozwalającą osiągać jak najlepsze wyniki ekonomiczne.
Być może uznasz, że masz ochotę na degustację…
STANDARD KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH - ponad 200 projektów
CEL: głównie zwiększanie efektywności ekonomicznej poprzez rozwój kompetencji kadry kierowniczej.
BRANŻA: od Automotive do Zbrojeniowej od Artystycznej po Zdrowotną.
WIELKOŚĆ KLIENTA: od 15 os. do 100.000 (wybrana część menedżerów objęta programem).
LICZBA UCZESTNIKÓW: od 1 do 100% pracowników w organizacji.
CZAS: 12-24 miesiące
SZTUKA DECYDOWANIA
CEL: Zwiększenie i tak wysokiej efektywności i jakości podejmowanych decyzji przez kadrę zarządzającą i kierowniczą.
BRANŻA: Automotive – globalny koncern
WIELKOŚĆ KLIENTA: 550 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 30 osób
CZAS: 18 miesięcy
SZTUKA BUDOWANIA ZAUFANIA
CEL: Przygotowanie kadry menedżerskiej do zmian organizacyjnych oraz integracji pomiędzy działem produkcji i handlowym, tak, aby zwiększyć rentowność zrealizowanych kontraktów.
BRANŻA: Produkcyjna
WIELKOŚĆ KLIENTA: 420 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 80 osób
CZAS: 2 miesiące
TRENERZY WEWNĘTRZNI I KULTURA DZIELENIA SIĘ WIEDZĄ
Łącznie przygotowaliśmy ponad 3100 trenerów wewnętrznych w różnych firmach.
CEL: Przygotowanie osób posiadających kluczową dla organizacji wiedzę to jej zbierania, zarządzania nią i do prowadzenia szkoleń pozwalających na realizację celów biznesowych firmy.
BRANŻA: FMCG
WIELKOŚĆ KLIENTA: 1500 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 50 osób
CZAS: 9 miesięcy
AKADEMIA KONTROLERA JAKOŚCI
CEL: Przygotowanie kontrolerów jakości do roli aktywnych inicjatorów zmian w organziacji oraz do przejęcia koordynacji procesu rozwiązywania problemów.
BRANŻA: Meblarska
WIELKOŚĆ KLIENTA: 2500 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 64 osoby
CZAS: 18 miesięcy
BUDOWANIE ZAUFANIA I PARTNERSTWA W PROCESIE SPRZEDAŻY
CEL: Przygotowanie handlowców i kierowników sprzedaży do działania w nowych warunkach uwzględniających COVID-19.
BRANŻA: Usługi
WIELKOŚĆ KLIENTA: 1500 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 45 osób
CZAS: 18 miesięcy
PRZYWÓDZTWO STRATEGICZNE
CEL: Przygotowanie kadry zarządzającej i kierowniczej wszystkich szczebli do wprowadzania zmian strategicznych w organizacji
BRANŻA: Produkcja
WIELKOŚĆ KLIENTA: 350 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 90 osób
CZAS: 16 miesięcy
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
CEL: Przygotowanie kadry kierowniczej i specjalistów do diagnozowania z wyprzedzeniem sytuacji konflktowych i sprawnego rozwiązywania problemów z nich wynikających.
BRANŻA: Poligrafia
WIELKOŚĆ KLIENTA: 400 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 20 osób
CZAS: 1 miesiąc
BUDOWANIE ZAUFANIA I PARTNERSTWA W PROCESIE SPRZEDAŻY
CEL: wzmocnienie kompetencji potrzebnych menedżerom i handlwocom do tworzenia systemów zarządzania zdrowiem u klientów. Wyposażenie ich w kompetencje umożliwiające zbudowanie partnerkich i owocnych relacji zawodowych.
BRANŻA: Ubezpieczenia
WIELKOŚĆ KLIENTA: 500 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 30 osób
CZAS: 3 miesiące
PIRAMIDA SKUTECZNEGO KIEROWANIA
CEL: zwiększenie skuteczności menedżerskiej oraz stworzenie warunków, w których to pracownicy będą samodzielnie brali odpowiedzialność za zwiększanie swojej skuteczności
BRANŻA: Wszystkie
WIELKOŚĆ KLIENTA: od 5 osób – do globalnych koncernów
CZAS: 2-3 dni
WZMACNIANIE ZESPOŁU PORJEKTOWEGO
CEL: zwiększenie skuteczności współpracy w ramach zespołu projektowego
BRANŻA: Produkcja, Handel, IT
WIELKOŚĆ KLIENTA: 120 – 2000 osób
CZAS: 3×1 dni
Przykładowe materiały merytoryczne wykorzystywane podczas realizacji projektów rozwojowych.

W ciągu ostatnich 3 lat, przeszkoliliśmy dla tych organizacji ponad 1200 menedżerów.
Odpowiadamy na wszelki pytania dotyczące rozwoju menedżerów i organizacji.


Sprawdź, jak działa Standard Kompetencji Menedżerskich.
Zaproponujemy Ci jedną z kilku form bezpośredniego przekonania się, jak Standard może pomóc Twojej organizacji.