#SWIADOMYMENEDZER
Biblioteka zrealizowanych projektów
Przeszkolonych menedżerów
Projektów o charakterze strategicznym
Przeszkolonych trenerów wewnętrznych
Firm zleciło nam kształcenie menedżerów
STANDARD KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH - ponad 200 projektów
CEL: głównie zwiększanie efektywności ekonomicznej poprzez rozwój kompetencji kadry kierowniczej.
BRANŻA: od Automotive do Zbrojeniowej od Artystycznej po Zdrowotną.
WIELKOŚĆ KLIENTA: od 15 os. do 100.000 (wybrana część menedżerów objęta programem).
LICZBA UCZESTNIKÓW: od 1 do 100% pracowników w organizacji.
CZAS: 12-24 miesiące
SZTUKA DECYDOWANIA
CEL: Zwiększenie i tak wysokiej efektywności i jakości podejmowanych decyzji przez kadrę zarządzającą i kierowniczą.
BRANŻA: Automotive – globalny koncern
WIELKOŚĆ KLIENTA: 550 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 30 osób
CZAS: 18 miesięcy
SZTUKA BUDOWANIA ZAUFANIA
CEL: Przygotowanie kadry menedżerskiej do zmian organizacyjnych oraz integracji pomiędzy działem produkcji i handlowym, tak, aby zwiększyć rentowność zrealizowanych kontraktów.
BRANŻA: Produkcyjna
WIELKOŚĆ KLIENTA: 420 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 80 osób
CZAS: 2 miesiące
TRENERZY WEWNĘTRZNI I KULTURA DZIELENIA SIĘ WIEDZĄ
Łącznie przygotowaliśmy ponad 3100 trenerów wewnętrznych w różnych firmach.
CEL: Przygotowanie osób posiadających kluczową dla organizacji wiedzę to jej zbierania, zarządzania nią i do prowadzenia szkoleń pozwalających na realizację celów biznesowych firmy.
BRANŻA: FMCG
WIELKOŚĆ KLIENTA: 1500 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 50 osób
CZAS: 9 miesięcy
AKADEMIA KONTROLERA JAKOŚCI
CEL: Przygotowanie kontrolerów jakości do roli aktywnych inicjatorów zmian w organziacji oraz do przejęcia koordynacji procesu rozwiązywania problemów.
BRANŻA: Meblarska
WIELKOŚĆ KLIENTA: 2500 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 64 osoby
CZAS: 18 miesięcy
BUDOWANIE ZAUFANIA I PARTNERSTWA W PROCESIE SPRZEDAŻY
CEL: Przygotowanie handlowców i kierowników sprzedaży do działania w nowych warunkach uwzględniających COVID-19.
BRANŻA: Usługi
WIELKOŚĆ KLIENTA: 1500 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 45 osób
CZAS: 18 miesięcy
PRZYWÓDZTWO STRATEGICZNE
CEL: Przygotowanie kadry zarządzającej i kierowniczej wszystkich szczebli do wprowadzania zmian strategicznych w organizacji
BRANŻA: Produkcja
WIELKOŚĆ KLIENTA: 350 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 90 osób
CZAS: 16 miesięcy
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
CEL: Przygotowanie kadry kierowniczej i specjalistów do diagnozowania z wyprzedzeniem sytuacji konflktowych i sprawnego rozwiązywania problemów z nich wynikających.
BRANŻA: Poligrafia
WIELKOŚĆ KLIENTA: 400 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 20 osób
CZAS: 1 miesiąc
BUDOWANIE ZAUFANIA I PARTNERSTWA W PROCESIE SPRZEDAŻY
CEL: wzmocnienie kompetencji potrzebnych menedżerom i handlwocom do tworzenia systemów zarządzania zdrowiem u klientów. Wyposażenie ich w kompetencje umożliwiające zbudowanie partnerkich i owocnych relacji zawodowych.
BRANŻA: Ubezpieczenia
WIELKOŚĆ KLIENTA: 500 osób
LICZBA UCZESTNIKÓW: 30 osób
CZAS: 3 miesiące
PIRAMIDA SKUTECZNEGO KIEROWANIA
CEL: zwiększenie skuteczności menedżerskiej oraz stworzenie warunków, w których to pracownicy będą samodzielnie brali odpowiedzialność za zwiększanie swojej skuteczności
BRANŻA: Wszystkie
WIELKOŚĆ KLIENTA: od 5 osób – do globalnych koncernów
CZAS: 2-3 dni
WZMACNIANIE ZESPOŁU PORJEKTOWEGO
CEL: zwiększenie skuteczności współpracy w ramach zespołu projektowego
BRANŻA: Produkcja, Handel, IT
WIELKOŚĆ KLIENTA: 120 – 2000 osób
CZAS: 3×1 dni
Przykładowe materiały merytoryczne wykorzystywane podczas realizacji projektów rozwojowych.
W ciągu ostatnich 3 lat, przeszkoliliśmy dla tych organizacji ponad 1200 menedżerów.
Odpowiadamy na wszelki pytania dotyczące rozwoju menedżerów i organizacji.
Sprawdź, jak działa Standard Kompetencji Menedżerskich.
Zaproponujemy Ci jedną z kilku form bezpośredniego przekonania się, jak Standard może pomóc Twojej organizacji.