Przywództwo Operacyjne

Dlaczego piszemy o jednym z najbardziej wymagajacych programów menedżerskich na świecie?

Mamy świadomość tego, że to co było zapisane może budzić skrajne emocje – od ciekawości, po irytację “co za bezczelni ludzie”.

Przepraszamy tych, których wkurzyliśmy lub poczuli się dotknięci hasłem marketingowym, ale dziękujemy, że zajrzeliście.

Poniżej znajdziesz program, który naszym zdaniem jest jedynym tego typu programem w Polsce, który w całości oparty jest na twardych potwierdzonych badaniach ludzkiej natury w zakresie podejmowania decyzji.

Jest potwierdzona przez zarówno naukowe, jak i biznesowe autorytety z całego świata.

Co powoduje, że postrzegamy się jako osoby wiarygodne w zakresie podejmowania decyzji menedżerskich?

20 lat dostarczania menedżerom wiedzy w zakresie podejmowania decyzji
24.500 menedżerów z którymi pracowaliśmy
250 zarządów, które wspieraliśmy w podejmowaniu decyzji

Sam materiał, merytoryczny to ponad 500 stron materiałów i 6-10 dni intensywnego treningu gwearantującego wzrost efektywnośći menedżerskiej.

.

ANALOGIA

Proszę przeczytaj tą analogię, żeby zrozumieć, co mamy na myśli mówiąc umiejętność podejmwoania decyzji.

W 1951 postwiono pierwsze usg na świecie i co się zmieniło w zakresie podejmowania decyzji? WSZYSTKO. Mianowicie przed USG lekarz macał lub musiał rozciać, żeby zobaczyć co jest w środku. W momencie gdy powstało USG, cały proces decyzyjny i jego efektywność uległ zmianie.

Co się stało, gdy powstał pierwszy tomograf. WSZYSTKO. Zmienił się cały proces podejmowania decyzji. Co się stało, gdy powstały radary. WSZYSTKO. Proces podejmowania decyzji w zakresie zabezpieczania.

I taki jest ten program. Jak USG, tomograf, radar. Mając wiedzę z tego programu, przestajesz się macać, domniemywać, bawić się we wróża, tylko dostajesz narzędzia pozwalające Tobie unikać pułapek myślenia.

BLOG Międzynarodowej Platformy Szkoleniowej

Poznaj bliżej kompetencje menedżerskie.

Dowiedz się więcej o kompetencjach menedżerów i poznaj studia przypadku firm, które wdrożyły je w swojej organizacji.

Pin It on Pinterest