Świadome zarządzanie konfliktami – 2.04

2.04.2024 r.
9:00 – 16:00

 Cena
500zł netto – 1 osoba
400 zł netto – za drugą osobę z firmy
300 zł netto – za trzecią osobę z firmy

MIEJSCE: online

1-dzień intensywnego rozwoju osobistego i menedżerskiego oraz wsparcie we wdrożeniu w praktykę!

Wydatkujemy bardzo dużo energii na to aby rozwiązać problem w konflikcie. Przypomina to jednak jazdę samochodem z jedną nogą na hamulcu a drugą na gazie. Większość osób żeby przyspieszyć dodaje gazu zamiast zwolnić hamulec – dyskutuje o problemach, zamiast rozwiązywać blokujące ich konflikty.

5.200 menedżerów korzysta z tej metody zarządzania na co dzień.

Dlatego, że sytuacje konfliktowe są nieodłącznym elementem pracy na stanowisku kierowniczym, a świadomi menedżerowie chcą wiedzieć, w jaki sposób radzić sobie z nimi, aby ograniczyć poziom stresu, jednocześnie maksymalizując pożądane efekty.

Model zarządzania i kierowania konfliktami jest pomocny w rozwiązywaniu konfliktów zarówno na poziomie potrzeb (budżet, zasoby, organizacja pracy), jak i konfliktów zachowania i hierarchii wartości – gdy emocje rosną. Trenujemy jak rozwiązywać te pierwsze oraz jak unikać wchodzenia w pozostałe typy konfliktów.

 

Jakie zagrożenia eliminuje wdrożenie wiedzy? 

  • Dyskusje emocjonalne i obrażanie się.
  • Przerzucanie odpowiedzialności w organizacji.
  • Sytuacje impasu, gdy nie można otrzymać decyzji, informacji, produktu.
  • Bezproduktywne spotkania.
  • Rozpamiętywanie historii oraz szukanie winnych.
  • Stres wynikający z wypowiedzi, które nie powinny paść podczas rozmowy.

Moduł 1 - Dlaczego rozwiązywać konflikty.

  • Rodzaje i podłoża konfliktów.
  • Skutki konfliktów i skutki rozwiązania konfliktu.
  • Wzorce zachowania w sytuacjach konfliktowych.

Moduł 3 - Rozwiązywanie konfliktów.

  • Wymagania – konsekwencje – propozycje, jako droga do rozwiązania konfliktu.
  • Scenariusze rozmowy rozwiązującej konflikt.
  • Strategie rozwiązywania konfliktów.
  • Unikanie, odpuszczanie, przeforsowanie, kompromis, kooperacja.

Moduł 2 - Anatomia konfliktu.

  • Co powoduje eskalację konfliktów?
  • 3 punkty widzenia konfliktu.
  • Analiza konfliktu w grupie.
  • 3 fazy i 9 etapów eskalacji konfliktu.
  • Przygotowanie do rozmowy – formularze.

Moduł 4 - Metoda „Bez porażek”.

  • 6 kroków zastosowania metody bez porażek.
  • Algorytm rozwiązywania konfliktów.
  • Mediacje w procesie rozwiązywania konfliktów – role menadżera.
  • Zderzenie rożnych hierarchii wartości.
Julian Dąbrowski

Julian Dąbrowski

Od 16 lat prowadzi projekty szkoleniowe i biznesowe w ramach Międzynarodowej Platformy Szkoleniowej, z którą jest związany na wyłączność jako kierownik projektów. Wykładowca Executive MBA i studiów podyplomowych z zakresu zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu jako praktyk z tematyki rozwoju kompetencji menedżerskich oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Zrealizował ponad 8200h treningów dla kadry menedżerskiej wszystkich szczebli. Przeprowadził ponad 450 godzin sesji coachigowych dla menedżerów.

Zatrudniają go menedżerowie za równo globalnych koncernów, polskich firm rodzinnych, jak i agencji rządowych.

Klienci cenią go za widoczne efekty, a także konkretne nazywanie problemów po imieniu.

7 sytuacji z którymi menedżerowie sobie nie radzą
Dołącz do uczestników szkolenia – zapisy przez poniższy formularz

Formularz kontaktowy

Zgoda na przetwarzanie danych

Co otrzymasz?

Uczucie szczęścia z powodu zwiększonych podczas szkolenia kompetencji

Podręcznik – ok. 170 stron.

Formularz – audyt źródeł konfliktów

Formularz – przygotowanie do rozmowy konfliktowej.

Formularz – analiza konsekwencji biznesowych konfliktu.

Instrukcję wdrożenia wiedzy na stanowisku.

Możliwość konsultacji wdrożeniowych z trenerem – w ciągu miesiąca od zakończenia szkolenia.

Pin It on Pinterest