Świadome zarządzanie konfliktami -8.11

8.11.2024 r.
9:00 – 16:00

 Cena
600zł netto – 1 osoba

MIEJSCE: online

1-dzień intensywnego rozwoju osobistego i menedżerskiego oraz wsparcie we wdrożeniu w praktykę!

Wydatkujemy bardzo dużo energii na to aby rozwiązać problem w konflikcie. Przypomina to jednak jazdę samochodem z jedną nogą na hamulcu a drugą na gazie. Większość osób żeby przyspieszyć dodaje gazu zamiast zwolnić hamulec – dyskutuje o problemach, zamiast rozwiązywać blokujące ich konflikty.

5.200 menedżerów korzysta z tej metody zarządzania na co dzień.

Dlatego, że sytuacje konfliktowe są nieodłącznym elementem pracy na stanowisku kierowniczym, a świadomi menedżerowie chcą wiedzieć, w jaki sposób radzić sobie z nimi, aby ograniczyć poziom stresu, jednocześnie maksymalizując pożądane efekty.

Model zarządzania i kierowania konfliktami jest pomocny w rozwiązywaniu konfliktów zarówno na poziomie potrzeb (budżet, zasoby, organizacja pracy), jak i konfliktów zachowania i hierarchii wartości – gdy emocje rosną. Trenujemy jak rozwiązywać te pierwsze oraz jak unikać wchodzenia w pozostałe typy konfliktów.

 

Jakie zagrożenia eliminuje wdrożenie wiedzy?

  • Dyskusje emocjonalne i obrażanie się.
  • Przerzucanie odpowiedzialności w organizacji.
  • Sytuacje impasu, gdy nie można otrzymać decyzji, informacji, produktu.
  • Bezproduktywne spotkania.
  • Rozpamiętywanie historii oraz szukanie winnych.
  • Stres wynikający z wypowiedzi, które nie powinny paść podczas rozmowy.

Moduł 1 - Dlaczego rozwiązywać konflikty.

  • Rodzaje i podłoża konfliktów.
  • Skutki konfliktów i skutki rozwiązania konfliktu.
  • Wzorce zachowania w sytuacjach konfliktowych.

Moduł 3 - Rozwiązywanie konfliktów.

  • Wymagania – konsekwencje – propozycje, jako droga do rozwiązania konfliktu.
  • Scenariusze rozmowy rozwiązującej konflikt.
  • Strategie rozwiązywania konfliktów.
  • Unikanie, odpuszczanie, przeforsowanie, kompromis, kooperacja.

Moduł 2 - Anatomia konfliktu.

  • Co powoduje eskalację konfliktów?
  • 3 punkty widzenia konfliktu.
  • Analiza konfliktu w grupie.
  • 3 fazy i 9 etapów eskalacji konfliktu.
  • Przygotowanie do rozmowy – formularze.

Moduł 4 - Metoda „Bez porażek”.

  • 6 kroków zastosowania metody bez porażek.
  • Algorytm rozwiązywania konfliktów.
  • Mediacje w procesie rozwiązywania konfliktów – role menadżera.
  • Zderzenie rożnych hierarchii wartości.
7 sytuacji z którymi menedżerowie sobie nie radzą
Dołącz do uczestników szkolenia – zapisy przez poniższy formularz

Formularz kontaktowy

Zgoda na przetwarzanie danych

Co otrzymasz?

Uczucie szczęścia z powodu zwiększonych podczas szkolenia kompetencji

Podręcznik – ok. 70 stron.

Formularz – audyt źródeł konfliktów

Formularz – przygotowanie do rozmowy konfliktowej.

Formularz – analiza konsekwencji biznesowych konfliktu.

Instrukcję wdrożenia wiedzy na stanowisku.

Możliwość konsultacji wdrożeniowych z trenerem – w ciągu miesiąca od zakończenia szkolenia.

Pin It on Pinterest