Świadome zarządzanie konfliktami -8.11
8.11.2024 r.
9:00 – 16:00
Cena
600zł netto – 1 osoba
MIEJSCE: online
1-dzień intensywnego rozwoju osobistego i menedżerskiego oraz wsparcie we wdrożeniu w praktykę!
5.200 menedżerów korzysta z tej metody zarządzania na co dzień.
Dlatego, że sytuacje konfliktowe są nieodłącznym elementem pracy na stanowisku kierowniczym, a świadomi menedżerowie chcą wiedzieć, w jaki sposób radzić sobie z nimi, aby ograniczyć poziom stresu, jednocześnie maksymalizując pożądane efekty.
Model zarządzania i kierowania konfliktami jest pomocny w rozwiązywaniu konfliktów zarówno na poziomie potrzeb (budżet, zasoby, organizacja pracy), jak i konfliktów zachowania i hierarchii wartości – gdy emocje rosną. Trenujemy jak rozwiązywać te pierwsze oraz jak unikać wchodzenia w pozostałe typy konfliktów.
Jakie zagrożenia eliminuje wdrożenie wiedzy?
- Dyskusje emocjonalne i obrażanie się.
- Przerzucanie odpowiedzialności w organizacji.
- Sytuacje impasu, gdy nie można otrzymać decyzji, informacji, produktu.
- Bezproduktywne spotkania.
- Rozpamiętywanie historii oraz szukanie winnych.
- Stres wynikający z wypowiedzi, które nie powinny paść podczas rozmowy.

Moduł 1 - Dlaczego rozwiązywać konflikty.
- Rodzaje i podłoża konfliktów.
- Skutki konfliktów i skutki rozwiązania konfliktu.
- Wzorce zachowania w sytuacjach konfliktowych.
Moduł 3 - Rozwiązywanie konfliktów.
- Wymagania – konsekwencje – propozycje, jako droga do rozwiązania konfliktu.
- Scenariusze rozmowy rozwiązującej konflikt.
- Strategie rozwiązywania konfliktów.
- Unikanie, odpuszczanie, przeforsowanie, kompromis, kooperacja.
Moduł 2 - Anatomia konfliktu.
- Co powoduje eskalację konfliktów?
- 3 punkty widzenia konfliktu.
- Analiza konfliktu w grupie.
- 3 fazy i 9 etapów eskalacji konfliktu.
- Przygotowanie do rozmowy – formularze.
Moduł 4 - Metoda „Bez porażek”.
- 6 kroków zastosowania metody bez porażek.
- Algorytm rozwiązywania konfliktów.
- Mediacje w procesie rozwiązywania konfliktów – role menadżera.
- Zderzenie rożnych hierarchii wartości.

Dołącz do uczestników szkolenia – zapisy przez poniższy formularz
Formularz kontaktowy
Co otrzymasz?

Uczucie szczęścia z powodu zwiększonych podczas szkolenia kompetencji

Podręcznik – ok. 70 stron.

Formularz – audyt źródeł konfliktów

Formularz – przygotowanie do rozmowy konfliktowej.

Formularz – analiza konsekwencji biznesowych konfliktu.

Instrukcję wdrożenia wiedzy na stanowisku.

Możliwość konsultacji wdrożeniowych z trenerem – w ciągu miesiąca od zakończenia szkolenia.