Zarządzanie i kierowanie dialogiem

20.02.2024
9:00 – 16:00
ONLINE

Cena: 500zł netto – 1 osoba
400 zł netto – za drugą osobę z firmy
300 zł netto – za trzecią osobę z firmy

Dlaczego to szkolenie wybrało już ponad 6.000 menedżerów?

Bo podnosi ono komfort życia zawodowego. Więcej osób staje się Twoimi sojusznikami w firmie i chętniej współpracuje.

Dzięki wiedzy ze szkolenia dowiadujesz się jak realnie zmierzyć i zwiększyć poziom zaufania pomiędzy ludźmi. Do czego potrzebujesz zaufania? Do tego, aby móc polegać na informacjach i decyzjach innych osób. Gdy nie możesz zaufać, to musisz ludzi kontrolować, rozliczać, wypytywać. My pokazujemy jak bezpiecznie dla Ciebie tą sytuację zmienić.

Trening koncentruje się na tym, w jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby opierały się na zaangażowaniu i współodpowiedzialności. Dzięki temu osoby, z którymi prowadzisz rozmowy będą chciały udzielać informacji i rozwiązywać problemy w sposób, który umożliwi i Tobie osiąganie lepszych wyników.

Cel szkolenia:

Rozwój kompetencji pozwalających wpływać  na zachowania i reakcje rozmówców, tak, aby zbudować chęć do współpracy  – a dzięki temu zyskać dostęp do wiedzy umożliwiającej podejmowanie trafniejszych decyzji menedżerskich.

Program szkolenia:

Szkoląc 6.000 kierowników opracowaliśmy logicznie wynikający z siebie program.

Moduł 1 - Prowadzenie efektywnych rozmów
  • W jaki sposób monitorować poziom zaufania w ramach współpracy i dialogu?
  • Jak świadomie przy realizacji zadań budować Obszar Swobodnej Komunikacji, mający wpływ na efektywność?
  • Jakie znaczenie ma korzystanie z osobistej hierarchii wartości na płaszczyźnie zawodowej?
  • Jakie są obowiązki osoby, która kieruje w danym momencie rozmową?
  • Jakie jest znaczenie poczucia osobistej wartości jako fundamentu skutecznej komunikacji i współpracy?
Moduł 2 - Zarządzanie zaufaniem oraz emocjami podczas współpracy
  • W jaki sposób pracować z poziomem zaufania w zespole i organizacji, aby miał oto charakter praktyczny?
  • Jak unikać niszczycieli komunikacyjnych, którzy blokują współpracę?
  • W jaki sposób bezpiecznie zwiększać poziom zaufania w zespole?
  • Jak korzystać z naturalnych metod aktywnego słuchania?
  • Jak reagować w ramach współpracy gdy pojawiają się silne emocje?
Moduł 3 - Komunikacja w sytuacjach trudnych
  • Jakie ma do dyspozycji menedżer metody przekonywania i argumentowania w sytuacjach trudnych?
  • W jaki sposób przedstawiać stanowczo swoje stanowisko, zachęcając drugą stronę do refleksji?
  • Jak reagować swoim komunikatem, gdy jest się atakowanym?
  • Jakie istnieją metody zachęcania rozmówcy do zmiany swojego zachowania?
  • Jak stosować Komunikat KoS – zapraszając pracownika do przejęcia odpowiedzialności za swoje działania?
Moduł 4 - Rozwiązywanie problemów w oparciu o współpracę
  • Jak w praktyce zastosować Proces Rozwiązywania Problemów?
  • Co zrobić, aby zachęcić do precyzyjnego definiowania zagadnień, które chcemy przedyskutować?
  • Jak powinien przebiegać proces definiowania problemów z zaangażowaniem pozostałych osób?
  • W jaki sposób uzyskać odpowiedź na pytanie: “Na czym dokładnie polega problem?”
  • Jak przejąć pokierowanie procesem rozwiązania problemu w sytuacji zmiany?

Co zyskasz poprzez udział w szkoleniu i wdrożenie wiedzy?

Korzyści dla Ciebie jako dla menedżera:

Dowiesz się, jak zwiększać Obszar Swobodonej Komunikacji z osobami z którymi współpracujesz

Zwiększysz skuteczność swojego oddziaływania na współpracowników

Spotkania prowadzone przez Ciebie zwiększą skuteczność osiąganych celów

Dowiesz się jak prowadzić rozmowę, aby pracownicy chcieli się zmieniać otrzymując od Ciebie informacje zwrotne

Będziesz wiedział, jak stworzyć w zespole warunki do otwartej dyskusji z poszanowaniem hierarchii wartości i potrzeb wszystkich – a dzięki temu uzyskać ich zaangażowanie

Nauczysz się co monitorować w zakresie komunikacji, aby otrzymywać szczere i wartościowe informacje zwrotne podnoszące Twoją skuteczność

Otrzymujesz na własność:

70 stron podręcznika menedżerskiego.

Instrukcję wdrożenia wiedzy – przykłady

Zestaw zadań do wykonania po szkoleniu – gwarantujących monitorowanie własnych postępów

Ściągi merytoryczne które wspierają menedżera w dzieleniu się wiedzą ze szkolenia

Plakat merytoryczny (60×100 cm)  ułatwiający wdrożenie wiedzy w swoim środowisku pracy – przykład

Formularze wspierające w przygotowaniu procesu zmiany.

Te organizacje nam zaufały. W ciągu ostatnich 3 lat, przeszkoliliśmy dla nich ponad 1200 menedżerów.

AutoneumTDJ SPX Seco Warwick Ramirent Phillips PGO Pfeifer & Langen Newag KK Wind Solution Karl Knauer Huber+Suhner GKN CTK Logistics Cargotec

Prowadzący szkolenie
Julian Dąbrowski

Od 16 lat prowadzi projekty szkoleniowe i biznesowe w ramach Międzynarodowej Platformy Szkoleniowej, z którą jest związany na wyłączność jako kierownik projektów.

Wykładowca Executive MBA i studiów podyplomowych z zakresu zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu jako praktyk z tematyki rozwoju kompetencji menedżerskich oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Zrealizował ponad 8200h treningów dla kadry menedżerskiej wszystkich szczebli. Przeprowadził ponad 450 godzin sesji coachigowych dla menedżerów.

Zatrudniają go menedżerowie za równo globalnych koncernów, polskich firm rodzinnych, jak i agencji rządowych.

Klienci cenią go za widoczne efekty, a także konkretne nazywanie problemów po imieniu.

7 sytuacji z którymi menedżerowie sobie nie radzą

Zarządzanie i kierowanie dialogiem

DATA: 20.02.2024
MIEJSCE: online
Cena szkolenia: 

500zł netto – 1 osoba
400 zł netto – za drugą osobę z firmy
300 zł netto – za trzecią osobę z firmy

Zapisz się - i dołącz do menedżerów na szkoleniu

7 + 14 =

Pin It on Pinterest