Standard kompetencji trenerskich → Warsztaty tematyczne Trenerów wewnętrznych.

Szybsze zmiany w organizacji i lepiej przygotowani pracownicy.

Warsztaty tematyczne Trenerów wewnętrznych
Szkolenia wewnętrzne, które realizują cele firmy.

Warsztaty tematyczne Trenerów wewnętrznych.

Zdolności adaptacyjne każdej organizacji są ważnym czynnikiem utrzymywania przewagi konkurencyjnej. Jednak wiele firm boryka się ze zbyt wolno wdrażanymi zmianami i oporem lub niechęcią pracowników.

Rozwiązaniem jest odpowiednie przygotowanie trenerów wewnętrznych i pracowników działów HR do skutecznego angażowania pracowników do korzystania z nowych kompetencji.

Moduły szkoleniowe.

Kompetencje trenerskie w praktyce.

Szkolenia dają spójny zestaw kompetencji potrzebnych do wprowadzania zmian w organizacji, budowania programów szkoleniowych i wdrożeniowych w danym obszarze.

Dopasowane są do specyficznych obszarów firmy i branży. Jedna część warsztatu tematycznego trwa od 2 do 4 dni.

Trening trenerów Lean Managment

1. Trening trenerów Lean Managment.

Przygotowujemy, jako jedyna firma w Polsce, trenerów wewnętrznych do wdrażania koncepcji Lean Managment w swojej organizacji.

Łączymy wiedzę i kompetencję z zakresu Lean, zasad realizacji treningów oraz spotkań szkoleniowych. Uczymy sposobów prowadzenia spotkań, przekazywania wiedzy o Lean oraz angażowania pracowników do jej stosowania. Trenerzy stają się dzięki temu głównymi ambasadorami Lean w firmie, a pracownicy organizacji rozumieją i stosują Lean w sposób spójny.

Trenerzy wewnętrzni na Produkcji

2. Trenerzy wewnętrzni na Produkcji.

Autorska metoda nauczania poprzez przywództwo, Leadership Trainer Programme. Rozwija kompetencje menedżerskie oraz trenerskie i jest jedną z najskuteczniejszych metod przygotowania trenerów produkcji na świecie.

Wraz z uczestnikami – mistrzami i brygadzistami – tworzymy dzięki niej skuteczne zasady i instrukcje przyuczania pracowników na stanowiskach. Pozwalają szybciej i sprawniej wprowadzać w obsługę maszyn, zasady pracy czy zakres odpowiedzialności. Przyspiesza to cały proces minimalizując koszt wdrożenia pracownika na stanowisko i zapewniając skuteczniejsze realizowanie zadań.

Trenerzy wewnętrzni Obsługi Klienta

3. Trenerzy wewnętrzni Obsługi Klienta.

Wdrażanie nowego standardu obsługi Klienta w organizacji wiąże się z kilkoma wyzwaniami. Oprócz wysokiej jakości standardu jest to między innymi zdolność Trenerów wewnętrznych do zaangażowania pracowników do korzystania z nowych wytycznych.

Wypracowaliśmy gotowe mechanizmy, które pozwalają przygotować do tego Trenerów firmy. Łączymy obszar merytoryczny, komunikacyjny oraz motywacyjny dając kompletny zestaw kompetencji trenerskich do tego, aby każdy standard obsługi Klienta był wdrożony szybko i skutecznie.

Trenerzy wewnętrzni Sprzedaży

4. Trenerzy wewnętrzni Sprzedaży.

Autorski program przygotowania Trenerów Sprzedaży łączy wiedzę i kompetencje sprzedażowo-negocjacyjne z kompetencjami trenerskimi. Takie połączenie daje firmie trenerów, którzy będą potrafili przygotować całe zespoły handlowców i przedstawicieli do skuteczniejszych kontaktów z Klientami.

Umożliwia także opracowanie materiałów do efektywnego dzielenia się wiedzą sprzedażową w całej organizacji zwiększając trwałość efektów szkoleniowych.

Trenerzy wewnętrzni Innowacji

5. Trenerzy wewnętrzni Innowacji.

Być zawsze o krok przed konkurencją – supermoc i marzenie każdej organizacji. Stworzyliśmy program, który dzięki odpowiednio przygotowanym trenerom, pozwala stale rozwijać kulturę innowacyjności w firmie.

W pierwszej części przygotowujemy uczestników do stworzenia “zespołu innowacji”, z unikatowymi zdolnościami do rozwiązywania nawet najtrudniejszych wyzwań firmy. W drugiej części każdy z uczestników staje się ambasadorem innowacyjności z kompetencjami do prowadzenia sesji kreatywności wewnątrz firmy.

Trenerzy wewnętrzni Dialogu

6. Trenerzy wewnętrzni Dialogu.

Problemy komunikacyjne to częste zjawisko, które generuje niepotrzebne straty i obniża zdolności zespołowe do realizacji celów biznesowych. Aby sobie z tym poradzić, potrzebne jest ujednolicenie zasad komunikacji i współpracy w firmie.

Pomagamy przygotować trenerów, którzy w oparciu o jednorodne modele komunikacji sprawią, że stanie się ona precyzyjna i pozbawiona nieporozumień. Tak przygotowani trenerzy wspierają kulturę dialogu i wypracowują rozwiązania oraz zestaw najlepszych praktyk, które można systemowo wdrożyć w całej firmie.

Przeszkolonych menedżerów

Organizacji, z przygotowanymi trenerami

Przygotowanych trenerów

Dedykowanych programów trenerskich

Dlaczego my?

100% uczenia w praktyce.

Przygotowaliśmy już 2800 trenerów wewnętrznych na poziomie warsztatu ogólnego i tematycznego. Pomagaliśmy także wdrażać kompleksowe systemy zarządzania wiedzą w organizacjach.

Unikatowym elementem naszych szkoleń jest to, że pracujemy zarówno z pracownikami działów HR jak i menedżerami.

Pozwala nam to przygotować trenerów i działy HR do bycia partnerem firmy generującym wymierne efekty biznesowe.

Dzięki szkoleniom MPS spółka SPX Flow Technology zyskała szereg wymiernych korzyści… Dzisiaj dyrektorzy, kierownicy i pracownicy tworzą niepisaną kulturę organizacyjną w oparciu o najwyższe standardy proponowane przez firmę MPS… Szkolenia MPS zmienią wasze życie.

Jacek Goska

Dyrektor Generalny, SPX Flow Technology Poland Sp. z o.o.

Model zarządzania sytuacyjnego i sposób jego wdrożenia przez MPS to najlepsza koncepcja rozwoju zarządzania i przywództwa z jaką się spotkałem w mojej 20 letniej karierze zarządzania zakładami produkcyjnymi.

Adam Ryniak

Wiceprezes, Kalmar Mobile Equipment Operations

Trudno przecenić tą współpracę, myślę że w dużym stopniu zawdzięczam Krzysztofowi mój osobisty rozwój jako lidera. Z czystym sumieniem polecam ten sposób rozwoju umiejętności - to po prostu działa.

Arkadiusz Bujeczek

Dyrektor Operacyjny, CP Glass S.A.

Sprawdź, jak działa Trening Trenerów Wewnętrznych.

Zaproponujemy Ci jedną z kilku form bezpośredniego przekonania się, jak szkolenia mogą pomóc Twojej organizacji.

BLOG Międzynarodowej Platformy Szkoleniowej

Poznaj bliżej kompetencje menedżerskie.

Dowiedz się więcej o kompetencjach menedżerów i poznaj studia przypadku firm, które wdrożyły je w swojej organizacji.

Wrzutka decyzyjna

Wrzutka decyzyjna

,,Granaty,, decyzyjne zabijają współpracę i czasami ,,ludzi,, Jest różnica, kiedy duża zmienność otoczenia wymusza zmianę priorytetów decyzyjnych. A kiedy niekompetencja pomieszana z ignorancją w zarządzaniu wprowadzają chaos. I zaczyna się wrzucanie...

czytaj dalej
Udawanie współpracy

Udawanie współpracy

Skłonność do UDAWANIA współpracy - czyli do rozmywania odpowiedzialności. Jeżeli członkowie zespołu widzą w swoim środowisku zawodowym postawy, które są tolerowane, a które ewidentnie wskazują, że "firma" ma zamknięte "oczy"na pracę ludzi, którzy za...

czytaj dalej

Pin It on Pinterest